Lov3*Girl&Boy



منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






چت روم


کد شمارش معکوس سال نو


شعر توپ!!!

 نمی توانم به تو بگویم دوستت دارم
زیرا به چشم خویشتن دیده ام که این کلمه
چون زنان آوازه خوان سنگ فرش خیابان ها را پی می گیرد
و در میدان های بزرگ شهر چون روسپیان به هوس آلوده
و چون جذامیان از شهرها می رانندش

نمی توانم به تو بگویم دوستت دارم
زیرا شنیده ای که این کلمات در میکده ها
همراه با هذیان مستان به لفظ می آید
هنگامی که سخن دوستت دارم در خیابان های کلام گریزان می گردد
مردم به آن حمله ور و سنگسارش می کنند
و آن گاه به آسایشگاه روانی رهبری اش می کنند
نمی توانم به تو بگویم دوستت دارم
زیرا سخنی که بین لبانم برای نثارت برگرفته ام
پاکیزه و شفاف چون پروانه ای از نور است
و هرگاه که لبانم را ترک کرد به سوی دشت های سکوت پرمی گیرد
نمی توانم به تو بگویم دوستت دارم
زیرا نمی خواهم در پرگرفتن این سخن به سویت، دوستان دشمن
با تعریف ها و بذله گویی شان آلوده اش کنند
نمی توانم به تو بگویم دوستت دارم
اما قادرم دوستت دارم را
به آرامی وقتی تو در خوابی با تمام وجودم بالای پیشانی ات کتابت کنم
تا سرانگشتان رؤیاهایت آن را برگیرند

 



نظرات شما عزیزان:

parisa joon
ساعت19:27---17 آذر 1390
slm.webet kheili naze.
sar bezan...


ترنم
ساعت13:21---16 خرداد 1390
خیلی قشنگ بود پاسخ:مر30 دوست عزيز

مهسا
ساعت15:41---14 خرداد 1390
سلام دوست عزیز/وبلاگ خوبی داری//مطلباشم خیلی دیدنی بود!!!

اگه به منم سر بزنی خوشحال می شم تازه لینکتم می کنم!!!پاسخ: salam mahsa jan...man ye chand vaqti kollan web naumadam... chashm...mer30


مهسا
ساعت15:41---14 خرداد 1390
سلام دوست عزیز/وبلاگ خوبی داری//مطلباشم خیلی دیدنی بود!!!

اگه به منم سر بزنی خوشحال می شم تازه لینکتم می کنم!!!پاسخ:مر30 دوست عزيز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علي نظامي فر/09156546756 تاريخ: شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام خدمت شما بازديد كننده ي محترم... اين وبلاگ متعل به علي نظامي فر.18ساله از استان خراسان رضوي ميباشد... اميدوارم لحظات خوبي را در اين مكان سپري نماييد... لطفا من را از نظرات خود بي بهره نگذاريد... ضمنا نويسنده براي وبلاگ پذيرفته ميشود... با تشكر***

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lov3gb.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

تبليغات:
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

> secret 3 - فراتر از راز

4,800 تومان

> مجموعه بي نظير كارتون BEN 10

12,500 تومان

> آموزش تجويد و نغمات و دستگاه هاي قرآني

4,500 تومان

> مجموعه كارتون ناياب و زيباي برتز - bratz

7,500 تومان

> انگشتر عقيق حلقه اي

12,000 تومان

> كاندوم تاخيري سيمپلکس Simplex Original

6,500 تومان

> ويندوز زيبا و دوست داشتني كودكان

5,000 تومان

> مجموعه بي نظير وينكس كلاب winxclub

12,500 تومان

> آموزش نرم افزار حسابداري رافع7-اوريجينال

18,000 تومان

> كيبورد ژله اي

18,500 تومان